Friday, April 8, 2011

Wave Back~

没人陪我去唱歌,Geramnya!!!
没事,我待在房间整理我的照片~

在回忆里,有些画面已经模糊,有些已经没有了画面了。
可是,一张张的照片让我找会当时的画面~=)
我爱拍照,爱留念。
当翻阅那层层的照片,我的心情是美丽的。

这个是我17岁的时候的Birthday Party, the only one Bday Party.
Looks Black and Fat right..haha..
I still remember I got a lot of presents from my Friends~~
Happy..ing...=)

就这样,17岁也过去了~
一转眼,就到了18岁。
18岁忘记了这么过的生日,也找不到照片。
19岁就还有在。哈哈。
翻倒了一张自己觉得有点像一个cartoon的照片,不知道是什么cartoon.

My 19th Birthday, The photo in the middle is really funny..haha..And I looked younger during that time. Aiiks..Can I choose to go back during that time? Wakaka

And the 20th Bday,Here You Goes.
Someone Special Just Appears~
Appears In My Life~

Thanks AUP Gang And Famine Gang For celebrate my Bday. Appreciated lots!!!
Thank You!!! Its really Warmed My Heart.

Thanks Catherine,Xue Kun for giving me two cards. I am Very Happy!!!
Thanks Song Zhi for the expensive Present!!

Another 4 months will be my 21st Bday lel.
Will try not to expect anything because is in semester Break. =(
正所谓希望越大,失望越大。我说我不要失望哦。Hallo..哈哈。

Next, My Buddies~(Less One in the photo name as Ling Jia)

从小学中学,我们都是同学。我的右边她叫牛牛,我的左边她叫沁仪,
我们一起读书,一起在学校当干部,一起去玩。
20年了,你们在我10岁那年驻进了我的回忆。
很多很多的东西都是和你们一起完成的。
说真的,我们没有什么吵过架。
可是,却知道了解彼此。
就算很久很久没有联络,联络上了,还是不会觉得陌生。
打钩钩,我们要做一辈子的知己哦。
在外面做工要好好照顾自己哦。
不过你们身旁都有人照顾你们了,所以不担心。哈哈。
我们一起加油吧=)

Hallo,回忆。谢谢你。

No comments:

Post a Comment