Friday, January 7, 2011

那道彩虹~

雨后的天出现了那道彩虹,
意外的在回家的路上被我发现了,
觉得好漂亮。

于是,我决定于你们分享。
如果,彩虹可以让我许愿。
我要我的家人,朋友,
可以很幸福,很健康的生活着。
因为,生命很宝贵。

I saw a rainbow on the way back to my home.
It was so colorful and beautiful.
If, I can make a wish from the rainbow.
I wish, my family , my friends
can stay happily and healthy
and lead them to a better life.
Oh, rainbow, u re beautiful.

No comments:

Post a Comment